Tuesday, February 26, 2013

hihikkkk

gile tajuk gedik semacam. sebenanye pagi td aku nak update pasal kebizian aku last weekend. taip dah panjangggg pastu tetibe xde mood dah nak taip. so aku save je dalam draft. agak boring nnty aku sambung taip.bhahaha

tadi aku pi check mata aku ni. kot2 la power spec aku kene tambah power ke kan. sebab ble pakai spec@contact lenses, mesti macam x brape best.pelik aku. hmmm. ha dalam banyak2 kedai spec kat area manjung ni, suria optic jugak yang aku pi. bukan ape, aku sebenanye rindu kat spec bum aku tu. so nak hilangkan rindu, aku g la ziarah kawan2 dye. bhahahha. gile. ahhhhh tak kire! cuti mid sem nanti aku pi balik kedai tu beli spec bum.!bukan ape. aku dah usha sumee kedai. tp kedai tu je yang jual spec bum.kedai lain xde. musykil sikit aku. pastukan dalam banyak2 brand yang aku pakai, haa nampak x word "banyak2" tu. sebab ape? sebab every year mesti tukar spec. sebab ape aku slalu tukar? sebab suke hati aku la. hihihi. ok sambung balik. spec bum jugak la yang aku palingggg sayang.sebab design dye nampak muda+remaja. aku kan remaja. HAHAHAHA

aku nak cite pasal ape sebenanye ni? jap. tetibe blur. hah! pastu check la mata kan. akak tu suruh masuk dalam bilik tu. before ni mata kiri 225 mata kanan 200. silau pulak kiri xde.kanan ade sikit tapi x ingat brape. pastu ble dah check. akak tu kata kiri 200 kanan 176. mula2 aku dengar 275 taw. aku pon HAH? 275? ade2 la tensyen2 sikit. tapi ble akak tu kata 175 aku pon lega balik.hahahahha. alhamdulillah. power spec dah turun. tapi doa2 la turun lagi. nanti x payah la aku pakai spec dah.rimas taw tak pakai spec ni. lagi2 time makan.kacau gile. pastu xde la orang nak kata aku sombong dah. diorang ni pon satu.cuba la siasat dulu sebelum buat conclusion. aku yang baik hati ni dorg boleh kata sombong. aku jalan x pakai spec. so memang xkan nampak sapa2 la.eh. nampak tu nampak la. ingat aku buta ke? blur je la.haish.emo.hahaha. dah. aku nak kemas2 rumah.

#specs frameless+half frame+full frame sume aku dah pakai. tapi frameless is the best. <3
#power spec dah turun. berat badan tanak turun jugak ke? kalau nak turun bagus la. kecik tapak tangan 1 malaysia aku tadahkan. HAHAHAAHA
#nak kurangkan pakai contact lenses.

mekasihhhhh

No comments:

Post a Comment