Wednesday, May 15, 2013

selamat pengantin baru to acuuuuuu and maksuuuuuuuu

assalamualaikum....

konon nak taip malam tadi. boleh blah la kan. hahahhaha.

mood aku nak menaip tinggal sikit je ni. moga ape yang aku tulis ni tak tersimpan dalam draft blog aku lagi. hehehhee.

3 May 2013

tarikh ni tak special pon kat aku. tapi special buat acu dengan anje. why? cewah. hahhahaha. sebab tarikh tu acu aku start jadi husband orang. tarikh tu jugak birthday anje gedikkkk. hahahhahah.

acu start akad nikah lepas asar. pukul 5 kalau tak silap. yang kelakanye 4 kali lafaz baru sah. pak tam aku cakap kalau kali ke-4 tu x sah jugak, dye nak tepuk belakang acu aku bagi sedar.HAHAHHAHA.

dah selamat. alhamdulillahh

maksu =)

bila nana nak dapat cousin baru? hihikkkk

gamba kteorg menggedik mesti adeee.hahahhahaa
malam tu aku teman acu beli nasi goreng kampung. dalam kete aku gelakkan acu sebab sampai 4 kali lafaz baru sah. pastu acu cakap.

masalahnye na, perak punya style akad nikah lain. kalau perak, aku terima nikahnye bla bla bla.. tapi N9 pulak aku terimalah nikah bla bla bla...

pastu aku cakap la balik...

laaa. dah tau acu nak nikah kat N9, yang acu hafal perak punye style tu knape? hafal la N9 punye style. tah ape2.hahhahahahahaha

ehemm. kepada bakal suamiku, awak tolong jangan malukan saya ye. saya orang perak. so tolong amik taw perak punya ayat time akad nikah. eh. tetibe.HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHA. back to the topic. dah balik dari beli nasi, acu pon pegi rumah kak faten.. eh. maksu utk kenduri doa selamat dengan majlis berinai. eh. majlis berinai ke nme dye ek? lupa. acu ajak aku pegi tapi aku penat. yela. jumaat tu habis kelas aku terus pi kajang pastu terus pegi nogori. xde rehat2.

acu kat dalam gamba ni sumpah gedik -_-

 4 May 2013







ni esoknye kenduri. gamba aku xde sebab aku yang pegang camera. 1 pon xde dalam camera ni. 

11 May 2013

kali ni kenduri kat rumah pengantin lelaki pulak. aku dah malas nak taip. letak gamba je la.hahhahhaa




gamba last ni paling mahal.kahkahkah

# comel tak layout blog aku yang baru ni? hihikkkkkk

mekasihhhhh

No comments:

Post a Comment