Monday, September 9, 2013

third sem

assalamualaikum...

ehemm.. subject dah register except ko-ku. class xde lagi. dari dulu sampai sekarang koku la buat aku tensyen. ape punye sistem tah. lambat sangat. dah menyusahkan aku. haaaaaa. semalam dengan harini makteh aku whatsapp suruh post jadual class aku. tapi tu la. mood rajin aku tak datang2. ni baru je datang ni ha. better late than never. HHAHAHAHHAHAHA

jap eh makteh ni nana baru nak upload


gigih aku bukak excel sbb nak buat jadual ni ha.hahahhaha
 yang ni pulak jadual untuk this sem punya activities

aku tak puas hati sebab birthday aku 2days after midsem break
bagi aku jadual ni dah cun sangat2. yola. jumaat habis awal gila kot. so balik rumah pon mesti la awal kan? nana suka nana suka..! pagi tadi awal pulak aku bangun tido. kat rumah xde pulak macam tu.bhahahhaa. maybe sebab semangat awal sem kot. eleh semangat la konon. aku sampai shah alam ahad tengahari. malam tu aku call mak aku bagi tau jumaat ni aku nak balik.kahkahkah. balik kajang je la tapi. xpe2. asalkan bukak kat shah alam.

pasal third language. aku jadi gila last week gara2 uitm punye sistem yang maha bengong tu. kawan aku cakap 3rd language dah boleh register. aku ni dari dulu memang nak amik mandarin. bukan ape. from form 1 until form 4 aku belaja mandarin kat sekolah. so sayang la nak amik bahasa lain. best kot mandarin ni. lagu2 dorang sume sweet. tong hua by guang liang dengan lau po by S.H.E. that song make me cry! pelakon dye pon banyak hensem. eh. HAHHAHAHHAHA. tetibe. jap dah jauh aku sesat ni. sambung cite balik.

bila dorang bagitau yang class boleh reg aku pon cepat2 la bukak student portal. tengok2 mandarin class dah full. tipu la kalau aku tak mencarut. frust gila kot. penat kot tunggu dari semalam. bila aku kua time tu la class boleh reg. aku pon reg la japungggggggg class even tak ikhlas. i can't imagine cane aku dalam klas tu nanti. 2 hari pastu aku nampak ju dengan sape tah tweet pasal third lang. aku tanye dye reg ape. pastu dye cakap la mandarin. aku pon frustttt. pastu tanye lagi bila dye reg pastu dye cakap baru je tadi. aku pon pelik la cane dye boleh reg tadi sbb aku tengok dulu class dah full. so aku pon cepat2 bukak balik student portal. tengok2 banyak lagi class. serius aku menjerit kot dalam bilikkkkk.! rupenye yg aku tengok tu last sem punye. tah ape2 punye sistem.! hai mandarin classsss!!! see you this friday!!!!!!

dah. ni je yang mampu aku mengarut. banyak mende aku nak pikir ni. pikir cane nak turunkan balik berat aku yang naik gila2 cuti aritu.hahahhahahhahahhahahhaaa.kbai

lepas frust tgok berat sendiri,aku pi relieve stress kat sushi king.bhahaha


No comments:

Post a Comment