Sunday, April 22, 2012

RM 2.70

pagi tadi aku aja math year3. dari pukul 9.00-10.30.. kalau x hari sabtu tapi semalam budak-budak tu ade sekolah ganti, so aku buat la hari ni. ade sorang budak ni, dye ni aktif sikit kat kelas tu. name dye arif hakimi. yg kelakanye budak tu, last week aku bagi la homework. dye boleh cakap

CIKGU..BANYAKNYE..KALAU MACAM NI SAMPAI KE TUA X SIAP..

hahaha. adoyyy. aku bagi 7 page je pon. itupon topic whole number. sonang je tu dek oiiiiii. arini mule2 ak discuss jawapan untuk homework ak tu. then ak bg latihan sekali ngan homework la krenye. tengah2 ak salin kat whiteboard tu, ak pandang la dorg kejap. ttbe nampak muka so ariff tu berkerut2 sambil pegang perut sambil cakap sakit *hebat ayat aku ni*.so sebagai seorang guru yang prihatin *puji diri sendiri*, ak pon tnye la nape.. tp dye dok sakit..sakitt tu jugak la. cuak gak aku. yela. aku sorang je ade kat situ. cikgu2 lain pon xde. aku tnye la dye "awak makan x pagi tadi?". dye geleng2 kepala. ble dye geleng2 kepala tu ak pon bertukar career dari cikgu tuition kepada doktor.. eh? HAHHAHAHAHAH

ak pon bukak la beg ak nk cari minyak pape even ak taw dalam beg ak tu mmg xkan ade bende2 tu. igt beg ak tu first aid ke nak ade sume tu.hehe. selalunye kalau ak sakit perut macam tu, mak aku membebel  suruh makan. so ak pon nk kuakan la purse nak amik duit soh si safwan kawan dye pi beli makanan. 

OK.!AKU TERTINGGAL PURSE.! SO DUIT PON XDE LA KAN?? sudah.. kalau budak ni x makan kang, lagi sakit. dye dah sakit..sakitt tu. cuak lagi ak. hahaha. ttbe ak teringat haritu ak campak sume coin dalam purse ak kat dalam poket bag tu. cari2 jumpe gak rm2.70.lega sikit. then ak soh la safwan tu beli roti kat kedai depan sekolah tu. xkan nak beli nasi pulak kan. hahahhaa. pastu ak membebel la, cakap "awak kene amik breakfast. penting. nanti awak sakit". tp ak nak tergelak pon ade. pandai ak nasihat dorg. padahal ak pon jarang amik breakfast.bhaha

mekasih!!

No comments:

Post a Comment