Thursday, April 19, 2012

SENTAPPPPPP

arini kazen ak lepak kat rumah ak. macam biase la. si zahir tu x sedar diri nk exam. gameeee je kenenye. tp itu bukan yang ak sentapkan(?) *ade ke bm word sentapkan?*..

sentap 1

aku~ *makan roti canai sambil online*
jae~*tgah main game..pandang ak then pandang screnn lptop balik*  ermmm makan lagi.. patut la ge...
aku~HAH!!! PATUTLA APE??????
jae~ patutla gemukkkkk *dengan mke selambe dye*

sentappp. tp ak habiskan jugak roti canai tu. x elok membazir. haahhaha

sentap 2

aku~ ble nana pakai seluar ni paha nana nampak besar kan?
ica~ haah.
aku~kalau x pakai seluar ni paha nana kecik je kan? *senyum2*
jae~ala same je *mke selambe dye tu lagi*

cisss. kazen ak ni tak pernah nk puji

sentap 3

aku~eee nana rse nana ni dah gemuk kan?
jae~*gelak*
aku~ASAL GELAK????!!
jae~xde apeeee. nana rase nana gemuk ke kurus?
aku~nana rase nana gemuk la
jae~ha betul la tu.
aku~cis.. eh nana rase nana kurus.
jae~*sengih smbil main game*

aku paham sangat sengih dye tu.sob sobss sobsss

HAAAAA. YG NI TERSENTAPPPP YG AMATTTT

yus~ko tu dah la gemukk
aku~mne ade!!! ak kurus kot.hahaha
yus~weh.berat ko brape??
aku~tah la. last week ak check 49
yus~ak tgok perempuan ni nampak gemuk tapi ble check berat xde la berat sgt pon...gemuk tp berat 45 cmtu je. tp ko ni 49 ak x taw la.HAHAHHAHA
aku~-_-"

mekasihh!!!!!!

No comments:

Post a Comment