Tuesday, January 22, 2013

3 in 1

assalamualaikum.!

harini aku nak update 3 story terus. senang. ini pon sebab mood nak hupdate datangg. eh bukan. aku boring sebenanye ni. xtaw nak buat ape. update je la.

#1 story.

semalam aku habis final exam.!!!!!! ok dah. habis 1 cite. hahahhaha.


*********************************
#2 story.

pukul 2 pagi tadi syira text aku xleh tido katenye. time tu pon aku baru habis tgok pitch perfect. so layankan je la. pastu kteorg main pantun2. syir. sakit perut aku tahan gelak. pantun ko mmg xleh lawan dari dulu lagi. tp ade pantun yang mmg aku gelak gile2 la.mmg dah xleh control gelak aku malam2.

doremifasolatido
dah lme dah habis bce tp xleh tido

aku skarang nk diet tak makan ayam,
ko x fikirkan abg tomyam?

yang doremifasolatido tu la paling xleh blah. bengong la. syira2. nnty kte datingg ye syir. byk bende aku plan dengan si macik ni.

#3 story

hari ni bday besfren aku time skolah rendah. pkul 10 tadi ttbe dengar encik mimpi nyanyi lagu sweet dream. usha fon, incoming call~ aini_frennnn. aku dah taw harini bday dye. call sebab nk suruh aku wish bday dye la tu. so jawab call tu terus nyanyi.dengan suare baru bgun tido+pejam mata 

happy bday to yu, happy bday to yu, ko kacau aku tido la wey

lme jugak la kteorg sembang. smpai hilang ngantuk aku. dye bgtaw dye balik khamis ni. cuti maulidur rasul. lupe. macik ni study kat uitm sri iskandar

aini~ weyy. ko cite la pape.
aku~ nak cite ape? igt aku ni tukang cerita ke?haha
aini~ alaa cite je la pape. pasal bf ko ke?
aku~ mende.. aku single weyy.
aini~ elehhh. tipu la. 
aku~ laaaa x cye pulak. bf ko?
aini~ aku mne ade bf
aku~ haaa sme la. kte kan besfren. mira plak super besfren dengan ayna. sbb dua2 asyik tuka bf.
aini+aku~ HAHHAHAHHAHAH

hahhaha. ni kalau ayna dengan mira bce blog aku ni mati kte kene belasah ni aini. ttbe aku rindu nk sembang ramai2 dengan korang. nana nadia aina aini ati mira yana. ko kutuk aku. aku kutuk ko. sbb main aci kutuk ni la kteorg jadi rapat gile.hahahhahha. bestnye kan kalau dapat cmni. masing2 dah busy.

macik ni x malu suruh belanja+mintak hadiah dari aku. hadiah nak besar2 pulak tu. nnty aku carik kotak tv pastu dalam tu aku letak kad bday yg 60 sen tu je. HAHAHHAHAHHA. hadiah jugak kan? td aku mintak dye jgn hide gamba kteorg hang out aritu. aku nak amik balik gamba2 yg ade sbb terdelete aritu. pastu dye cakap dye x on9 n dye bg email dengan pssword dye. haaa mmg best la kan. time tu ttbe niat jahat datang. ahhahhaa. sorry la macik. aku pi update status kat fb ko. nnty ko on9 ko usha la ye.hahahhahha. weekend ni aku nak pi dating dengan dye. yela. nak belanja si bday girl ni la. kang main aci sentap dengan aku plak.

from left-mira nana aini . wey gamba 2013 xde lagi ni

hehhehe. sorry sayanggggg

dah. nak makan. lapooo. mekasihhhhhh



No comments:

Post a Comment