Thursday, January 31, 2013

schoolmates =)


Assalamualaikum.

tadi puz dok tweet yang dye tengah usha gamba2 time skolah dulu. x lme lepas tu shahnon pulak tweet gamba skolah. sume rindu skolah la tu. hahhaa. so tadi lepas layan sudoku aku pon stalk la diri sendiri. bukak fessbok sendiri pastu usha gamba2 time skolah dulu. pastu gelak sengsorang bce comments kteorg. kutuk. puji diri sendiri. rindu2. gaduh2. sume ade.hahahhaha

ni la gamba2 yang aku jumpe kat fb. weyy rindu la dengan korang. rindu nak makan ramai2 kat dm. ingat lagi tiap kali hari muslimah, basyar akan buat pertandingan nasyid ikut form. time tu mmg semangat la kan. time form 4 dapat no 1. hahahhaha. yg ni kelaka. suare mmg x sedap pon. suare haiza dengan fatimah je yg sedap. kteorg yg backup singer ni suare dah kelaut dah. lagi2 aku dengan puz. hahahha. so aku rse kteorg menang sebab gimik banyak kot. ye la. siap bawak bedak atas pentas. habis je pertandingan mc buat announcement suruh form 4 lap balik bedak yang ade kat atas pentas tu.AHHAHAHHAHA

time form 5 pon kteorg masuk jugak. time ni x brape nak prepare sangat sebab busy dengan class sgala bagai. nk spm la ktekan. time ni kalau x silap kteorg nyanyi lagu doa perpisahan. time nyanyi tu haiza ttbe nangis. so kteorg yang belakang pon termenangis skali.hahahha. sebenanye sedih dengan lirik dye tu. lagi2 kteorg time tu dah nak habis sekolah. tapi habis je bernasyid sume gelak sebab malu.hahhaha. yang ni kteorg dapat no 2. mybe markah lebih dekat drama sedih tu kot.HAHHAHAHA

gamba bawah ni gamba time pra sukan 2010. ni geng rumah delima. ni atlet la sume ni.hahhah

merentas desa. xde desa pon. bukit2 je banyak+ade lembu

rindu koranggg

prep malam@5 kindi


 ni plak classmates aku 4 Razi dengan 5 Razi. awal2 time form 4 kteorg 1 class xde la rapat. sebab dari lain2 klas time lower form. pastu plak student baru masuk. form 4 baru la krenye. tapi lme2 kteorg makin rapat. syireen (baju hijau) tu aku x rapat pon time form4. sembang pon boleh kira brape kali. tp ble masuk je form5 mmg rapat gile2 la. dulu aku ingat syireen ni sombong. syireen pon ingat aku ni sombong jugak. tu pasal jarang tegur. tp ble dah kenal. amik kau. hahahaha. syireen, aku rindu la nak dengar kau panggil NENA.! 

ingat lagi sebulan nak exam, kteorg kumpul ramai2 sembang2. pastu masing2 cite first impression kat classmate sendiri. pastu sume mcm menyesal sebab x rapat dari form 4. hahahhaaa paling x leh lupa bile zue bgtaw aku

nena. aku mintak maaf sangat2 dekat ko taw. sebenanya dari form 1 aku x ske ko. aku ingatkan ko ni jahat, sombong.lepas rapat dengan ko baru aku tau ko baik je. sory tau sbb buruk sangke dengan ko.

lepas zue cakap mcm tu ttbe qilah dengan balqis bgtaw yang dorg dulu takut nak kawan dengan aku sbb ingat aku sombong. hahahhaa.sentap aku. kurang asam punye dorg.lepas smbang2 tu sume sedih sebab dah nak habis sekolah. 

rindu korang

razi's girls


we're Razian
=)
boys kelas aku nnty2 la sambung cite. xlarat nk taip panjang2. cite pasal dorg pon byk ni. lagi2 kes dorg dok main kat belakang smpai patah kunci locker aku.tp malas dah. xde mood. hahaha.bai

#ble kte nak buat reunion ni wey? seriously rindu gile2 kat korang.

mekasih!

No comments:

Post a Comment