Monday, January 14, 2013

welcome 2013.!!!!

nampak x kat situ betapa lambatnye aku celebrate 2013? hehehehe. kemalasan nak hupdate. almaklumla busy (?) dengan final exam le katekannnn. 4 paper dah settle. now im waiting for account and law.

aku tengok masuk je new year mesti semua org dok azam macam2. aku pon nak la jugak kan. kang ble org tanye ape azam aku pastu aku jawab xde azam kang dorg kate aku ni xde keazaman pulak. padahal org yg cakap tu pon harap azammm je banyak. tp buatnye x pon. eh. emo tetibe. bhahhaa

sebenanye azam aku nak settlekan azam last year yang x terbuat tu. tapi ble pikir balik. ape azam aku last year eh? usha jugak kat blog aku ni kot2 la aku ade story pasal azam 2012 tp yg ade nme klon matlutfi. tah ape2.hhahahaha. ohh lupe. 2013 ni, im unofficially turn to 20. TWENTYYY.! PULUHH!! xde dah sweet teen bagai ni. umur making meningkat.pahala pon kene la meningkat jugak.banyakkan amalan *mood ustazah on* dah la. ttbe idea nak menggile hilang. nak sambung layan cerita.eh.study.bai

azam 2013~

# be a superrrr good muslimah,doter,granchildren,sister,niece,student,bestfriend,junior,senior,enemy.eh.hahhahaha.jap ade lagi. future wife, mother,DIL,SIL. haaaa nampak x kat situ. umo dah doploh la katekhannnn.

# nak buang a few prinsip hidup aku. bukan ape.macam x sesuai je sekarang kalau guna lagi prinsip tu. kalau dulu prinsip tu agak selfish.x pikir perasaan org. sekarang ni prinsip hidup kene pikirkan jugak perasaan org.umo dah doploh la katekhannnn. (lagi)

ni je yg aku larat tulis. yang lain simpan sendiri2. kang tulis bebanyak ble 2014 bace balik terase malu pulak. yela. tulis azam panjang macam buat essay tp 1 pon x jalan.

mekasihhhhh

No comments:

Post a Comment