Sunday, April 7, 2013

curry puffffffffffffffffffffff

last weekend mak ndak ade bagi aku karipap frozen kat aku. katanya nanti nana masak la kat rumah kalau nana lapar.... prihatin kan macik aku. dye taw yang anak sedara dye kuat makan.hahahhaa

petang tadi disebabkan aku lapar, aku pon nak masak la karipap tu. mula2 nak masak petang. pastu tak jadi. lepas sembahyang maghrib baru aku nak masak. sebagai orang yang reti masak * puji diri sendiri dulu* , mula2 kenalah panaskan minyak sebelum start menggoreng kan? HAHA ini pon nak kene cite ke? ahhhh bia la. blog aku. ok bila minyak tu dah panas, aku pon masukkan la karipap tu. tapi yang peliknye makin lama api tu makin perlahannn makin perlahannn lalu terpadammmmm.

WEY GAS! ASAL TIME NI JUGAK KO NAK HABIS PON. KARIPAP AKU TAK MASAK LAGI LA. X SAMPAI SEMINIT AKU LETAK DALAM KUALI TUUUU!!!!

maka. jadi la. karipap separuh masak. tapi xkan nak makan kot. gila. sebelah separuh masak.sebelah lagi x sempat nak masak. kang sakit perut kang. aku malas nak pegi kelinik bagai ni. 

so kteorg pon pegi la beli gas kat bawah tu. eh bukan kteorg. nublah je yang pi sebab aku malas nak tukar baju ni. ye la. orang sedih kan. xde mood la nak buat mende lain selain meratapi karipap separuh masak tu. HAHA. tapi sempat jugak la aku amik gamba sebab nak tunjuk kat mak teh dengan mak aku karipap separuh masak tu.heeehhehhehehe

ok gas dah siap pasang. lupakan karipap separuh masak tu. meh goreng balik karipap tu bagi masak betul2. sambil goreng karipap separuh masak tadi tu, aku sembang2 dengan nublah dengan ila. terlupa kejap kat karipap yang tengah goreng tu. ble teringat je cepat2 aku pegi tengok karipap yang tengah goreng tu.

speechless..

ni nme dye karipap separuh masak yee.

ni pulak nme dye karipap terlebih masak. *nak nangis* 

# mohon jangan reject saya buat calon menantu ke calon isteri ke calon kak ipar ke calon adik ipar ke ek? HAHAHAHAHAA

mekasihhhhhhh

No comments:

Post a Comment