Wednesday, April 17, 2013

i'm sorry

hari isnin tu aku sembang2 dengan syu......

syu~ nena. aritu ko wish tak birthday ein?
aku~ hah? eh harini tarikh brape? ya Allah.... syuuuu.!!! sumpah aku lupa
syu~ so ko tak wish la?
aku~ tak la. sumpah aku tak teringat..

ehem. ein. sorry sangat2. ko paham2 la aku ni dengan tarrikh camne. serius ein. aku memang lupa. so aku nak buat special wish kat ko la ni. hihihi

*************************

ein ni aku start rapat form 3. form 1 form 2 biase2 je. first impression aku, dye ni sombong. kekadang sakit hati jugak la dengan dye ni sebab asyik bising je dalam kelas. ingat lagi. dulu ein rapat gila2 dengan eida dengan syira. sebab dorg ni la kelas aku kene aim dengan prefect skema. sebab dorg ni jugak kteorg kene denda prep dekat dataran ilmu. ko ingat tak ein? hahahhahahhaa.

pastu dulu dye duduk sebelah syira. sebab dorg ni bising sangat budak lelaki separate-kan meja dorg. sorang kutub utara sorang kutub selatan. hahahhaha. nasib baik la MR ROBERT LOVEDAY tu baik. so tiap kali klas mr robert je, dorg duduk la skali. ble kelas lain, kene duduk jauh2 balik.hahahhahhaa. itu je aku ingat memory form 1 form 2. ye la. sebab aku tak brape rapat lagi dengan ein ni.

masuk form 3, baru aku taw yang ein tak sombong pon. boleh gila tau kalau kawan dengan dye ni. hahahhaha. form 3 banyak mende kteorg buat sama2. ein ni macam2 penyakit ada. dari kaki sampai ke telinga.HAHAHHAHAHHA. telinga ko dah ok ke ein? ahhahahhaa. ingat lagi time tu dye baru lepas operate sebab appendix taw. tak x sampai 2 bulan, dye boleh panjat sink dekat toilet sebab nak usha syu merajuk dalam toilet. pastu boleh pulak masuk office, buat announcement suruh syu turun pegi bilik kaunseling. gila ko ein.hahhahahaa 

pastu ingat lagi.time kaki syira patah sebab jatuh longkang ( balasan mengutuk PBSM), aku ein eida pegi melawat syira. before tu pegi kat stesen bas gopeng tu beli limau. ein. ko ingat tak kte pegi rumah syira naik ape?hahahhahahha. sampai sekarang mende tu jadi rahsia wey. xde sape pon taw. gila kan kite. berani habis la. hahahhahhaa. sampai kat rumah syira, kteorg lepak depan tv. limau yang kteorg beli utk syira tu kteorg makan. konon nak bagi syira. tengok2 kite yang makan. pastu mak syira bagi durian. yang eida dah tensyen sebab dye x suka durian. yang ein pulak dah macam hantu durian. makan sampai habis. pastu mintak lagi. hahahhaha. 

sebut pasal limau, ein ni gedik gila. tak reti kupas limau. slalu jadi mangsa tolong kupaskan, aku. syira. syu. ayat nak mintak tolong tu bukan main ayu lagi. tapi bila mintak sikit, 1 ulas je bagi. kedekut gila. dah la bagi 1 ulas, pastu mintak tolong kupaskan lagi pulak tu. teruk ko ein. hah. kat sarawak tu spe yang tolong kupaskan limau untuk ko? tapi ein ni jugak la first aid bergerak kteorg. kalau sakit, mintak je ubat kat dye. confirm dye ade. ye la. dye kan bermasalah 1 badan. confirm la ade semua ubat. HAHAHHAHAHHAHAA

kat skolah aku dengan ein gila kat sirap limau dengan carrot susu. kalau kat kantin je. MACIKK, SIRAP LIMAU 1. EH 2! hahhahaha. ein, ko tak rindu ke kat mr crab? ko kan suka gaduh dengan dye.tetibe aku ter-imagine muka mr crab. kat kantin mane la pulak dye mengkedekutkan diri ye. kalau carrot susu pulak, macik kantin x buat. so kalau nak mmg beli kat kedai luar la kan? gopeng tu keliling dye mne ade kedai makan. yang ade pokok kelapa sawit dengan lembu je. so, ble ade budak sakit malam2 aku dgn ein la yang slalu voluntary nak temankan cikgu bwak orang sakit ni. tapi honestly, motip teman cikgu tu sebab nak beli carrot susu je. hahahhahhaa. ingat lagi. sape tah mengadu sakit. pastu kteorg cakap. HA JOM2 PEGI KLINIK. pastu budak tu cakap TAK PAYAH. KORANG NAK BELI CARROT SUSU KAN? hahahhahahhahahhaa. 

dah macam essay dah entry aku kali ni. ni belum lagi masuk cite pasal bagi kepsi kat tuttttttt. hahhahahha. yang tu sumpah kelaka. hot rod ein! kahkahkah. ade lagi. kes spec nyaris patah sebab spec terjatuh time usha org. usha spe ein???? hihihi. ade lagi. syira bengang dengan kita berdua sebab asyik pinjam spec dye kalau nak usha org. hahahhahhaha. ha belum lagi masuk kes aku dengan syira nak seret ko masuk bilik air sebab malas nak mandi. adeke boleh cakap gopeng tu sejuk sangat macam kat london? alasan tanak mandi. hahhahaha.

ein. sorry sangat2. ko tak pernah lupa birthday aku. every year wish. orang first pulak tu. ingat lagi time form 5 korg celebrate birthday aku. siap ade cake lagi. terharu kot. pastu tengah2 malam kita mandi sebab masing2 muka rambut penuh cream. hahahhaha. 



No comments:

Post a Comment