Tuesday, April 16, 2013

kepsi

jap sebelum aku nak meng-excited-kan diri pasal kepsi ni aku nak membebel jap. selama ni kalau nak update blog aku, terus je click kat "new post" sebab aku x penah sign out. tetibe harini bukak je blog "new post" tu xde. yang ade "sign in" dengan "create blog". xpe la. click je la kat sign in tu kan. tak kan nak click kat "create blog" pulak. berape banyak blog ko nak? blog ni pon tak terjaga. cewah. tak terjaga. macam ape je. hahahhahaha. ok sambung balik. email mmg dah ade so just masukkan password je la kan. tetibe 

"The username or password you entered is incorrect."

hah salah? oooo ni password facebook kot. ok taip lain. ( membebel sengsorang depan laptop)

"The username or password you entered is incorrect."

hah? salah lagi? ooooo ni password twitter kot. ok taip lain.

"The username or password you entered is incorrect."

ISHHH.! APE MASALAH BLOG NI. DAH TAW AKU NI JENIS TAK INGAT PASSWORD YANG KO SIGN OUT TETIBE TU ASAL? 

hahahahhah. sendiri punya salah pastu nak salahkan menda lain. ni la manusia. lepas google hantar verification code kat fon aku, baru boleh bukak blog ni. lebih 5 kali kot aku try tapi asyik salah je. ok dah. sambung pasal kepsi.

***********************

aku rse aku penah cite yang time pms je mesti food craving aku datang. macam biasa, kepsi jadi mangsa. actually dari kelmarin lagi aku teringin kat kepsi. pastu pulak adik aku pegi post gamba dorg makan kepsi. stress weyy. lagi2 this week aku test. bayangkan tengah study malam2 pastu teringat kepsi sambil badan sakit2. nak nangis rsenye. yang jadi mangsa mak aku dengan adik aku la. tengah2 malam aku whatsapp dorg.

nana lapa. nak kepsi

tadi ( hari isnin) tengah jawab exam aku boleh terbayang kepsi. maksudnye dah kritikal la ni. so mmg aku nekad tekad nak pi kepsi jugak. tak leh wey. food craving sbb pms ni lain sikit. selagi ko tak dapat selagi tu la ko dok bayang kat mende tu. makanya stress akan berlaku. eh. ke aku je yang macam tu?HAHAHHAHA. petang tu pegi la seksyen 7 dengan ila dengan nublah. kteorg bertiga puasa. bila ila tanye nak makan kat mne aku cakap aku x nampak makanan lain selain ayam kepsi je sekarang ni. ha dah kritikal kan? hahaha. tapi tak makan pon kat kepsi. yela. sebab ila nak makan nasi kan. so kteorg makan kat barra dulu. pastu tapau ayam kepsi. aku sorang je yang tapau.

masuk2 je kepsi tuhan je yang taw betapa bahagianye aku. bau kepsi tu dah buat aku hilang stress. terus jadi happy. kalau x. moody je. hehehe. so malam ni mak aku dengan adik aku boleh tido dengan aman la.tak ade dah fon berbunyi sebab dapat whatsapp dari nurdiyana amalina. hahahhahahahaha



No comments:

Post a Comment